گروه شهری: ششمین همایش مدیریت سبز با هدف توسعه رویکرد‌های نوین مدیریت سبز توسط شهرداری تهران و همکاری انجمن مدیریت سبز در دی‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، محمد هادی حیدرزاده رئیس ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار در این ارتباط گفت: شهرداری تهران با همکاری کمیسیون ملی یونسکو، دانشگاه تهران، جهاد دانشگاهی، بنیاد جهانی انرژی و‌انجمن مدیریت سبز ایران، ‌ششمین همایش مدیریت سبز را در تاریخ 19 دی ماه سال 90 در مرکز بین‌المللی همایش‌های صدا و سیما برگزار‌ می‌کند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در حال حاضر میزان توجه و مسئولیت پذیری در زمینه محیط‌زیست معیار اخلاق است و مدیری اخلاق محور محسوب می‌شود که در تصمیم‌گیری به محیط‌زیست توجه داشته باشد افزود: این دوره با هدف توسعه رویکردهای نوین مدیریت سبز، افزایش بهره‌وری سازمان‌ها، ارگان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی با لحاظ کردن شاخص‌های زیست‌محیطی، اقتصادی، اجتماعی و همگرایی در مسئولیت‌پذیری برگزار می‌شود.

حیدرزاده با اظهار اینکه در این همایش سازمان‌ها و شرکت‌هایی که در زمینه استقرار مدیریت سبز فعالیت نموده‌اند و استقرار این سیستم سبب بهبود عملکردشان شده‌ به ایراد سخنرانی می‌پردازند، می‌گوید: در بخش ششمین جایزه مدیریت سبز نیز از سازمان‌ها‌یی که در سال گذشته توانسته‌اند مدل مدیریت سبز را پوشش دهند تقدیر به عمل می‌آید و این سازمان‌ها به شبکه جهانی زیست‌محیطی می‌پیوند‌ند.
وی افزود ششمین همایش مدیریت سبز با حضور چهره‌های برجسته داخلی و خارجی و همچنین شهرداران 36 کلانشهر کشور در تاریخ 19 دی ماه سال 90 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

کد خبر 155836
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز